fbpx

Polityka zwrotów i reklamacji

ZWROTY

Respektując ustawę „O prawach konsumenta”, przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny. Zadowolenie Klienta z usług glamcase.pl jest dla nas najważniejsze, dlatego zależy nam, aby proces zakupowy w naszym sklepie online przebiegał bezproblemowo i z korzyścią dla Klienta.

30 dni na zwrot towaru

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 30 dni.

2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować nas: Glamme Ltd. (np. w formie maila na adres: pomoc@glamcase.pl), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia lub wysłać oświadczenie razem z towarem.

Adres do zwrotu towaru:

Łukasz Skorupka

ul. Wróbli 34/8

40-534 Katowice

Uwaga! Paczki wysłane na adres siedziby firmy w Londynie nie zostaną odebrane.

3. Przykładowy wzór oświadczenia znajdą Państwo poniżej:

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
( formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Do: Glamme Ltd. (glamcase.pl)
Ja …………………………………………………… niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy
sprzedaży następującej/ych rzeczy:
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Numer zamówienia ………………………………………………….
Data zawarcia umowy ……………………………………………..
Data odbioru …………………………………………………………..
Imię i nazwisko ……………………………………………………….
Adres …………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………
Numer konta do zwrotu wpłaty
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Data …………………………………. …………………………………………………………………………………
(podpis – jeśli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

4. Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni. Zwracamy również koszt zwrotu przesyłki, który Państwo ponieśli w kwocie do 10zł.

REKLAMACJE

Wszystkie produkty dostępne w glamcase.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy na adres:

Łukasz Skorupka

ul. Kościuszki 223a/1

40-600 Katowice

Uwaga! Paczki wysłane na adres siedziby firmy w Londynie nie zostaną odebrane.

Zwrot kosztu przesyłki odesłanego przedmiotu następuje razem ze zwrotem pieniędzy za zamówiony produkt.

Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
– przesłać zgłoszenie na adres mailowy: pomoc@glamcase.pl
– przesłać zgłoszenie na adres: Łukasz Skorupka, ul. Kościuszki 223a/1, 40-600 Katowice

– przesłać zgłoszenie poprzez stronę internetową glamcase.pl klikając sekcję ‚Kontakt’

Idź do Strony Głównej

Koszyk

×